პროექტი


1.       პროექტის სახელი: წილადების გამოყენება ყოფა-ცხოვრებაში
2.       პროექტის მთავარი იდეა 1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა შეძლონ თეორიული მასალის პრაქტიკულად გამოყენება.
3.       პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ვერ ხედავენ წილადების აზრს და დანიშნულებას ყოფა ცხოვრებაში
4.       პროექტის მიზნები: მოსწავლე შეძლებს როგორ გამოიყენოს წილადი
5.       მონაწილეთა ასაკი: VI კლასი.
6.       ვადები / ხანგრძლივობა: ორი კვირა
7.       მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები შეძლებენ მთელის მიხედვით ნაწილის პოვნას და ნაწილის მიხედვით მთელის პოვნას, შედარებას , დალაგებას ზრდადობისა და კლებადობის მიხედვით. შექმნიან სლაიდ შოუს.
8.       პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ფორმატის ქაღალდი, ინტერნეტ რესურსი, ფერადი მარკერები.
9.       პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები გაეცნობიან პროექტის პირობებს. დაიყოფიან ჯგუფებად და თითოეულ ჯგუფს თავისი დავალება ექნება შესასრულებელი .ბოლოს მოხდება პროექტის პრეზენტაცია და შეფასება.
10.   საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მათემატიკა და ისტი. 
მათ.VI.2.   მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      იყენებს წილადის ძირითად თვისებას წილადებზე შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულებისას; პოულობს მოცემული რიცხვის ნაწილს და ხსნის შებრუნებულ ამოცანებს;
11.   პროექტის ხელმძღვანელ: ასმათ კურტანიძე.
12.   ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა ელ.ფოსტა: asmat.kurtanidze@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий

გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:    ასმათ კურტანიძე პ/ნ 59001017560 საგანი: მათემატიკა სწავლების საფეხური / კლასი: დაწ...