1. პროექტის
სახელი:
წილადების
გამოყენება
ყოფა-ცხოვრებაში
2. პროექტის
მთავარი იდეა 1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა
შეძლონ თეორიული მასალის პრაქტიკულად გამოყენება.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ვერ ხედავენ წილადების აზრს და დანიშნულებას ყოფა ცხოვრებაში
4.
პროექტის მიზნები: მოსწავლე შეძლებს როგორ გამოიყენოს წილადი
5.
მონაწილეთა ასაკი: VI
კლასი.
6. ვადები
/ ხანგრძლივობა:
ორი კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც
შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეები შეძლებენ მთელის მიხედვით ნაწილის პოვნას და ნაწილის მიხედვით მთელის პოვნას,
შედარებას , დალაგებას ზრდადობისა და კლებადობის მიხედვით. შექმნიან სლაიდ შოუს.
8. პროექტისთვის საჭირო
ძირითადი რესურსები:
ფორმატის ქაღალდი, ინტერნეტ რესურსი, ფერადი მარკერები.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები გაეცნობიან პროექტის პირობებს. დაიყოფიან
ჯგუფებად და თითოეულ ჯგუფს თავისი დავალება ექნება შესასრულებელი .ბოლოს მოხდება პროექტის
პრეზენტაცია და შეფასება.
10. საგნებთან
/ საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო
გეგმასთან
კავშირი: მათემატიკა და
ისტი.
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ
რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
იყენებს წილადის ძირითად
თვისებას წილადებზე შეკრება-გამოკლების მოქმედებების შესრულებისას; პოულობს მოცემული
რიცხვის ნაწილს და ხსნის შებრუნებულ ამოცანებს;
11. პროექტის
ხელმძღვანელი: ასმათ კურტანიძე.
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა ელ.ფოსტა: asmat.kurtanidze@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий